Hoe verwijder je de randjes van je nagellak?

Hoi allemaal, ik wil graag weten hoe je de randjes van je nagellak kunt verwijderen. Dit wil ik graag doen zonder de rest van mijn nagellak aan te tasten. Met randjes bedoel ik dat ik ben uitgeschoten en nagellak dus niet alleen meer op mijn nagels zit. Hoe doen jullie dit?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.9K

Antwoorden (6)

Met nagellaklakverwijderaar. Potje kost, geloof ik, 60 cent bij het Kruidvat. Ethylacetaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt een wattenstaafje met remover gebruiken. Als je de huid om je nagel een beetje strak duwt kan je heel voorzichtig de overtollige nagellak weghalen.
Jaren geleden kon je bij de drogist / etos/ kruidvat van die 'pennen' kopen met nagellakremover er in. Die hadden een punt waarmee je heel precies te werk kon gaan. Ik weet niet of die nog bestaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Correctiestift om nagellakvlekjes te verwijderen.
Bevat geen aceton. Met 3 nieuwe vullingen.
Na gebruik van de correctiepen met een tissue de punt
schoonmaken.
http://www.pupawinkel.nl/Pupa-Nagels/Pupa-Nail-polish-corrector-pen.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een dag wacht kan je dit de volgende dag weg krabben
Met je nagel... Zonder de rest te beschadigen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je zou het weg kunnen vijlen met een kleine/ fijne vijl , of ze even onder de kraan houden en daarna de nagellak verwijderen met een stokje, nagels, wattenstaaf etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met de tijd EN de ruimte nemen kom ik al een heel eind: ik schiet vrijwel nooit meer uit sinds ik wat zorgvuldiger ben. Als het toch gebeurt, kun je het vaak makkelijk van een natte huid (even de vingertoppen in warm water of gewoon tijdens het douchen) afkrabben, en anders werkt een correctiepen (bij het Kruidvat, Essence cosmeticaschap) ook erg goed. Je kunt het ook met een wattenstaafje in nagellakremover doen, maar dan moet je wel opletten dat het wat aan de droge kant is, niet te vochtig laten; dan drupt het bij aanraking inderdaad ook op de rest van de nagellak.