Ik heb rode vlekjes op mn voorhoofd dat waren puistjes hoe krijg je die weg? Wat voor zalfje moet je daarvoor kopen en welke voor puisten dankje xX?

Ik had puistjes heel veel die zijn bijna allemaal weg , maar nu heb ik daar dus rode vlekjes hoe krijg je die het beste weg met wat voor zalfje ,of ding dat je kan gebruiken het is namelijk vet lelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Even door de zure appel heenbijten en laat de Natuur haar werk doen. Duurt even, maar vlekjes gaan gewoon van zelf weg!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah wat ben ik blij met dat bevestigende antwoord, ik heb ze ook...

Andere antwoorden (2)

Op deze site heb ik ooit iemand zien antwoorden dat een gezonde huid zichzelf ongeveer elke 9 maanden vernieuwt, dus in minder dan een jaar moeten ze al vervaagd zijn!

Ook heb ik mensen heel positief gezien over Biodermal P-CL-E crème bij vlekjes en littekentjes zoals die, dat zou je eens kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bio oil is ook voor littekens voor puistjes