Welke shampoo kan je het best gebruiken voor bruin geverft haar?

Heeft het zin om speciale shampoo en conditioner te gebruiken als je bruin geverft haar hebt? Dus van welke shampio blijft je bruine haar mooi van? Er bestaat wel shampoo voor gekleurt haar en shampoo speciaal voor bruin haar maar welke kan je dan het bestr pakken en heeft het zin? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Mijn ervaring is dat deze shapoo's niet werken maar dat een speciaal masker wel werkt. Ik had alrijd het masker van wella, deze kun je kopen bij averschillende kappers o.a. de brain wash
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het beste met een zo mild mogelijke shampoo wassen. En zeker niet met een anti-roos shampoo, die zijn namelijk vrij agressief, en dus ook voor je geverfde haar. Ook geen shampoos voor vet haar. Gebruik daarna een goed voedende conditioner en af en toe een masker.
Het ligt ook een beetje aan jou haar/hoofdhuid type. Het is (helaas) een beetje uitproberen.
De shampoos en conditioners speciaal voor geverfd haar bevatten vaak meer siliconen die een laagje om je haar leggen waardoor deze beschermd wordt en meer glanst.