Ik ben nu 3 terug van vakantie en sindsdien heb ik ook last van enorme jeuk aan de achterkant van mijn benen, het is niet rood ofzo. Wat kan ik doen?

Ik ben een aantal keer gestoken op mijn been en de plek die jeukt is precies de plek die goed verbrand is geweest (maar dat is ook alweer 4, 5 dagen weg)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Ben je drie dagen of drie weken terug?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3 dagen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is de jeuk inmiddels weg?

Antwoorden (1)

Omdat het jeukt op de plek die verbrand is geweest zou het kunnen dat de huid op die plek wil gaan vervellen.Dat kan eerst flink jeuken. Je kunt er body lotion op doen,zodat je de huid wat soepel blijft houden .Een droge huid zal nog meer gaan jeuken,al zul je het vervellen waarschijnlijk niet tegen kunnen gaan.
Wanneer je op die plek gestoken bent door een insect zou de jeuk/pijn daarvan nu over moeten zijn.Als dat niet zo is is het waarschijnlijk geinfecteerd en zou je dit kunnen zien.
Dus bodylotion of een vette creme gebruiken lijkt mij een oplossing voor je probleem.