Hoe kun je je nepnagels er het best afhalen?

een jaar geleden
1.1K
Abcde
een jaar geleden
Zal eraan liggen wat voor nagels het zijn. Er is nogal een ruime keus in nepnagels (plaknagels, gelnagels, acrylnagels bijv.). Hoe je deze wel of niet kunt verwijderen zal afhangen van het soort nagel. Het lijkt mij daarom handig dit bij je vraag te vermelden.
HannekeJanssen
een jaar geleden
BIj de verpakking van je nepnagels staat vást hoe je deze ook weer veilig verwijdert?

Antwoorden (1)

Aceton lost alle soorten kunstnagels op. Daarna goed handen wassen en insmeren met handcrème.
een jaar geleden