Doe anti-roos shampoo op je droge haar, laat dat een kwartiertje intrekken en spoel het dan uit, als je dit vaker herhaalt zal de verf sneller slijten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sonaya
11 jaar geleden
Inderdaad anti-roosshampoo. Succes! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een gebed zonder end, heb ik ook wel eens gedaan, niet echt een succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je het wel op droog haar aangebracht dan, dat is meestal de fout die gemaakt wordt, als je het haar eerst nat maakt, is het effect minder, tot nihil.
Met deze haarverf verwijderen kun je de ongewenste haarverf eenvoudig, veilig en zacht uit je haar verwijderen. SOS Colour remover bevat geen peroxide, ammoniak of bleekmiddelen.

Spoel je foute haarkleur gewoon weg!

De haarverf verwijderen SOS Colour remover is de meest doeltreffende en eenvoudige manier om een ongewenste kleur nadat je haar is geverfd ongedaan te maken. SOS Colour remover verwijdert permanente en semi-permanente haarverf en brengt je natuurlijke haarkleur terug.

Twee haarverf verwijderformules

Voor het verwijderen van je haarverf met de Délor SOS Colour Remover heb je de keuze uit twee formules
De SOS Colour Remover Light Colours voor het verwijderen van lichte, middentoon & recente aangebrachte haarverf.
De SOS Colour Remover Dark Colours voor het verwijderen van donkere haarverf of kleurophoping (door opeenvolgende haarverf behandelingen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed zeg! Ik wist niet dat dat bestond, handig om te weten.