weet iemand misschien sites waar je op kunt zien hoe je halflang krullend haar kunt doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doorzoek Youtube met wat relevante (Engelse) zoektermen, heel de site staat vol met tutorials :)

Antwoorden (1)

Als je op google de zoekterm: "halflang krullend haar, wat te doen" intypt, kom je diverse sites tegen, ook kun je op afbeeldingen zoeken bij google. Zelf kwam ik dit filmpje op youtube tegen: http://www.youtube.com/watch?hl=en&v=vFPjUtATYdg&gl=US