Als ik uitga of als het warm weer is, krijg ik altijd zn bezweet gezicht & mijn foundation ziet er dan niet uit. help?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het ligt er wel aan hoe dik je het er op smeert.
Ik heb een kennisje en die smeert het er zo dik op dat het dus echt een laag is over haar gezicht. En dan wordt het idd. vlekkerig.

Als je het, als een dun laagje opbrengt met een sponsje, deppen, dan is CATRICE PERFECT RESIST 24H long lasting een hele goede. En goedkoop.
Je kan dan zelfs je gezicht nog lichtjes afdeppen van het zweet en je ziet er nix van.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de info!!

Andere antwoorden (3)

Afpoederen met matterende poeder. Al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen foundation opdoen, je ziet er veel mooier uit zonder die troep.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is niet per definitie zo. Sommige mensen hebben een erg vlekkerige huid en daarom kan ik me heel goed voorstellen dat foundation gewenst is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lol heel veel mensen zien er veeel mooier uit MET make up ;) niet dat ze dan zonder make up lelijk zijn, maar wel vaak minder mooi..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Symbolische +1!
Probeer eens een gekleurde dagcreme in plaats van foundation.