hoelang moet ik wachten voor ik m'n haren kan knopen (jongen)?

Ik ben een jongen met krullen en ik heb al paar maanden m'n haren niet geknipt in de hoop dat ze lang genoeg zijn voor ik een soort knoop of een staartje kan hebben.

De voorkant van m'n haren komt al tot me mond maar toch lijkt het alsof ik heel lang nog moet wachten? weet iemand wellicht hoelang het duurt voor je echt zo'n knoop kan maken, of heeft iemand wellicht tips? Of gaat het makkelijker als ik stijl haar heb?

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op het moment dat je 1e haartjes die op je voorhoofd ziten helemaal naar achter getrokken worden. Helemaal tot aan je nek/schouder. Dan pas kun je een staartje / knop maken anders komen veel haartjes loszitten. Het gaat dus nu om hoe snel je haar groeit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Steil haar of een krullerige haardos maakt weinig uit.
Als je je haardos vastgrijpt en dan naar achteren toe trekt en je kan het dan samenbinden, dan moet het echt al wel lukken.
Hoelang het duurt voordat je haar een dusdanige lengte heeft is per persoon weer verschillend.
Bij de één groeit het namelijk sneller dan bij de ander.

Maar als je op je haar bij wijze van spreken al kunt kauwen dan lijkt het mij al lang zat.