hoe meng ik gel en glitters en het beste?

Hoe meng ik gel en glitters het beste? kan ik het beste mengen met clear gel in een potje? eerst mengde ik op de nagel zelf dus eerst en laagje gel en dan glitters erop boetseren maar hierbij kreeg ik niet het resultaat wat ik wilde,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Je kunt de glitters gewoon in de lak doen, wel zoals je gewoonlijk ook doet, goed schudden voor gebruik, doe ze wel in blanke lak, die je over gekleurde lak kunt doen, extra losse glitters kun je nog gebruiken om bij te strooien, of de witte randjes van je nagels mee te glitteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe er eens enkele ronde kogeltjes in en dan mengen.
Ze zijn te koop bij de juwelier om reinigen.
11 jaar geleden
Ik zou het vooraf mengen, beetje gel met glitters mengen op een spatel of glasplaatje. daarna kun je het met een penseeltje precies aanbrengen.

Dit geldt trouwens ook voor het aanbrengen van een glitter eyeliner. Eerst glitters met Seal-it (Make-up Studio) mengen en daarna met penseel een eyeliner trekken.

Succes