ik heb mijn haar voor een deel paars laten verven.. alleen ik ben er helemaal niet blij mee en ik wil het er graag uit hebben! weet iemand hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor een deel paars? En je had van te voren niet het idee dat je daar misschien wel eens niet blij mee zou kunnen gaan zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom ben je er niet blij mee? Omdat het je tegenvalt hoe het staat of omdat je het niet mooi vindt hoe ze het gedaan hebben? Of hadden de kapper en jij een ander idee over wat er moest gebeuren?
Als je er niet blij mee bent vanwege het vakmanschap bij de kapper dan moet je natuurlijk gewoon even teruggaan naar deze kapper en je probleem voorleggen. Dan kunnen zij je verder helpen om het je naar de zin te maken.

Antwoorden (5)

Probeer het een paar keer achter elkaar met anti-roosshampoo te wassen. Dat zal de kleur in ieder geval doen verbleken. Om het er definitief uit te krijgen zul je het waarschijnlijk over moeten laten verven (ik weet niet wat je oorspronkelijke kleur is) of wachten tot het er uit gegroeid is. Goede leer voor de volgende keer?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt je haar bij de kapper laten bleken en er vervolgens de goede kleur in laten aanbrengen. Ga dat niet zelf doen, want dan gaat het geheid mis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het beste wat ik je kan aanraden is naar de kapper gaan, die heeft ervaring met dit probleem.
volgens mij zal de kapper je eerst "ontkleuren" en vervolgens in je eigen haarkleur verven.
vraag wel eerst even wat het gaat kosten...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou de tondeuse ter hand nemen, tenzij je erg gesteld bent op je coupe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afknippen is de snelste manier om er af te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraagsteller vraagt een manier om de kleur zo snel mogelijk uit het haar te hebben.
Feitelijk is dit dus het beste antwoord! ;-)
Plus!