Wordt Nivea For Men Cool shampoo nog gemaakt?

Ik vraag dit eigenlijk ik naam van mijn vader die neemt alleen maar deze ?
We vinden hem alleen soms bij de Emte voor de rest nergens.
Wordt hij nog gemaakt.

Toegevoegd na 2 minuten:
? (in plaats van punt)

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik bedoel dus dat we hem nergens anders meer vinden daarvoor vonden we hem nog wel in het Kruidvat e.d.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.bol.com/nl/p/nivea-for-men-fresh-freeze-250-ml-shampoo/9200000021179436/?Referrer=ADVNLGOO002033-G-12653439416-S-69004273976-9200000021179436 http://www.nivea.nl/producten/Haarverzorging/for-men/cool-shampoo
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk even bij Google Afbeeldingen. Typde naam in en dan zie je diverse winkels waar deze nog te bestellen is.

Antwoorden (1)

Bij drogisterijnet kan je het nog online bestellen:
https://www.drogisterij.net/verzorging/lichaamsverzorging/douche/2_in_1/nivea-men-shampoo-cool-4005808262663
fremar
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zou het kunnen dat de naam van het product ondertussen gewijzigd is / of dat deze site (en bol.com) een verkeerde foto geeft, of de oude? Als ik namelijk de EAN code opzoek ( 4005808262663 en 4005808255894 ) vind ik bijna alleen maar hits voor 'Men cool kick shampoo'. Als dit het geval is, kan de vraagsteller deze ook kopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik vond op de website van Beidersdorff de de volgende informatie
over het gezochte product. NIVEA Deodorant Cool Kick 150ml
NIVEA Shower Cool Kick 250ml
NIVEA Originals Moisturiser 15ml Waar te koop Etos
DA
Zelfstandige drogisterijen, waaronder DIO en Uw eigen Drogist
Dirx