Welke conserveringsmiddel moet ik gebruiken? zie uitleg

Ik heb een recept om crème te maken tegen een droge huid. Het werkt goed, alleen kan ik het niet erg lang bewaren omdat er geen conserveringsmiddel(en) is zit.

Weet iemand welke conserveringsmiddel(en) ik moet gebruiken hierbij? ps ik weet er niet veel vanaf, maar het is 100% biologische crème, dus als het biologische conserveringsmiddel(en) zijn die ik hierbij moet gebruiken, zou dat fijn zijn.

Bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt Heliozimt K gebruiken, met 6 druppels wordt de creme 3 maanden houdbaar, met 12 druppels 6 maanden.
Maar het beste kun je kleine hoeveelheden creme maken en deze in de koelkast bewaren.