Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Na het scheren blijft mijn snor zichtbaar, hoe haal ik deze op de juiste manier weg?

Na het scheren blijft er een duidelijke snor op m'n bovenlip zichtbaar, terwijl er geen haartjes op stoppeltjes voelbaar zijn. De huid is ook niet geïrriteerd.

Ik gebruik een scheermesje van Gillette, vervang m'n mesjes om de twee maanden, doe alle stappen van een goede scheerbeurt, maar toch gaat er iets niet goed.

Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je als laatste stap tegen de haargroei in scheert, krijg je het beste resultaat. Is de snor dan nog steeds zichtbaar, dan is daar weinig meer aan te doen. Harsen en laseren zijn dan nog de enige opties.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Die kun je niet weghalen. De stoppels liggen binnen je huid. En als je wat donkerder snorhaar hebt zijn die altijd zichtbaar. Dat is bij alle mannen zo.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Je kan ontharingsstrips voor het gezicht gebruiken als je helemaal niets meer wilt zien van de haartjes. De haartjes worden voor een langere tijd verwijderd en je hebt dus minder last van stoppeltjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding