kun je je haar ook stijlen met een krultang?

Ik weet dat je met een stijltang je haren kunt krullen maar kun je ook met zo'n (zie foto) krultang je haren stijlen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

hallo ! ik doe het ook altyd met een krultang, precies dezelfde ! dusss.... het kan wel !
x
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sommige tangen hebben afneembare tangen zodat je kan verwisselen, in dat geval kan het wel.

Of je je haar kan stijlen met zo eentje, ik denk het wel, het verandert er niet veel aan, aan de manier waarop. Het enige verschil met een stijltang is dat het helemaal stijl wordt. En met een krultang kan je natuurlijk precies hetzelfde doen en onderaan je haar kan je het naar je gezicht toe stijlen, zodat het wat "voller" oogt, je kan het wat meer vorm geven, en het toch stijl is. Met een stijltang, wordt het, zoals ik al zei recht gestijld en kan je bijna geen variäties aanbrengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet het onderscheid maken tussen een stijltang (= een tang die golvend en krullend haar glad en stijl maakt) of een style tang (= een tang om je haren te stylen).