Welke kapper in Utrecht kan goed haren snijden?

Ik wil mijn haar een keer laten snijden ipv knippen, want dan valt mijn haar mooier , alleen bij welke kapper kan ik dit het beste doen iemand die dat weet?

oja en is er trouwens ook een andere benaming voor 'haar snijden' ? klinkt zo raar in oren :P

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat is Martins hairstyling, Adelaarstraat 40. Een man met hart voor zijn werk. Ik woon nu in Den Bosch, maar je mag hem de groeten doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kunnen alle kappers dat. Hebben ze geleerd op de kappersschool. Gewoon vragen of ze het willen snijden. En meteen ook in welk model, natuurlijk.
11 jaar geleden
Diana 06 54990507 komt aan huis op afspraak