Ja dat kan, je haar slijt er sneller van, maar het zal niet de grootste reden zijn, strakke staarten en vlechten en hairextensions zijn eerder een reden, ook chemische behandelingen veroorzaken veel schade, maar ook het ouder worden is een oorzaak, de enige die je niet kunt voorkomen, maar wel vertragen door je haar goed te verzorgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, het kan wel, kijk maar:
Als het dunner worden van uw haar het resultaat is van breuk en beschadiging door het stylen met de stijltang, dan moet u stoppen met straightenen en het echte probleem behandelen. U moet in dit geval starten met diepteconditioning en vochtinbrenging om opnieuw sterkte en veerkracht te geven aan uw haar.

Is er geen bewijs dat het haarverlies komt door breuk, dan lijdt u misschien aan één of andere vorm van alopecia. In dit geval gaat u best naar de dokter om de oorzaak van het haarverlies te bepalen. Chronische ziekte, allergische reacties en hormonale schommelingen kunnen resulteren in uitdunnend haar en de meeste van deze aandoeningen kunnen medisch behandeld worden door een huisdokter of dermatoloog.