Ik verbrand altijd kan je iets doen om toch beetje bruin te worden ?

Ik verbrand namelijk en ik zo wel keertje bruin willen worden tips ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Met de anti-zonnebrand van Vision factor 30 wordt je nog bruin. wel een half uur voor je de zon ingaat insmeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je niet onder de zonnebank gaat om verbranden te voorkomen zou je kunnen kiezen voor cremes of olie waarvan je bruin wordt zonder de zon !
Er bestaan ook sprays,dan kun je je in een cabine een zomerse bruine tint op laten sprayen.
İk weet niet hoe lang dit soort kleurtjes blijven zitten ,mss hebben anderen hier een antwoord op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet dat je dit niet vroeg maar wou het je toch even laten weten. Ik ben er namelijk pas achter gekomen dat factor 30 97% beschermt en factor 50 98% dus factor 50 is onzin. Vond ik zelf wel fijn om te weten en had het ook graag eerder geweten.