Hoe moet ik van rood haar naar blond?

Ik heb mijn haar in totaal 2x geverfd met Garnier nutrisse, levendig rood en ik wil voor de zomer graag weer lichtblond. Kan ik mijn haar gewoon bleken of komt er dan van dat oranje uit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

je zult je haar moeten ontkleuren en dan kan je terug naar lichtblond

laat dit wel door de kapper doen en ga niet zelf prutsen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ inderdaad naar de kapper, als je zelf gaat ontkleuren ontstaat er een roze of oranje kleur, mooi lichtblond krijg je het zelf echt niet.
Trouwens een slechte periode om je haar te ontkleuren, met de zon erop kan het veel witter worden dan je bedoeling is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
inderdaad naar de kapper gaan anders krijg je oranje haar.
Ik heb hier echt te weinig verstand van. Maar wat ik wel weet ik dat dit niet iets is wat je zo maar even kan doen. Ik zelf zou het in 2 stappen doen. Dus het eerst licht bruin verven en daarna blond. Maar ik ben geen kapper. Heb zelf me haar wel in het verleden rood gehad 10 jaar geleden auw! Ben zelf blond/donker blond. Daarna weer lichter gemaakt. Zag er niet heel lelijk uit maar was wel een beetje een aparte kleur. Maar welke kleur ben je zelf? Want rood trekt toch altijd weer een beetje weg dus misschien moet je het eerst met een anti roos shampoo wassen. Maar zo als ik zeg dit is wat mij het beste lijkt maar als je twijfelt dan zou ik het toch eerst even na vragen bij de kapper. Succes