kan je je haar lichter maken met shampoo??

zoja welke shampoo ik wil weer van bruin haar na blond het is nu licht bruin maar wil dat het er beetje uitgaat
wie tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
28K

Het beste antwoord

toen mn zusje haar haren te donker had geverfd, werd haar wel door de kapper gezegt dat het iets lichter wordt met Head&shoulders anti roos shampoo.
Ik zag het niet maar z'n zusje zag het wel een beetje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
loginabcde
11 jaar geleden
head en shoulder word aangeraden om geverfd haar te ontkleuren zo slecht is het. Als je je normale haarkleur lichter wilt hebben dan moet je dit niet gebruiken want dat heeft geen zin.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is geverf haar licht bruin en heel stuk uitgroei
kan dat dan ook?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, smeer de anti roos shampoo op droog haar, laat 20 minuten inwerken en dan uitspoelen, wel een paar keer herhalen en verwacht niet dat de verf er dan uit is, de shampoo zorgt ervoor dat de verf sneller slijt, maar blond haar is van nature poreuzer dan donker haar, dus zal de verf er goed in zitten.

Andere antwoorden (4)

Nee dat kan niet met shampoo. Je maakt meer kans met citroensap, en het meest met peroxide. Zoveel mogelijk in de zon zitten helpt ook om je haarkleur te bleken. En veel in chloorwater zwemmen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en hoe moet dat dan met citrone sap en hoe weet u dat ?
heeft u dat zelf ook is gedaan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In je haar doen en in de zon gaan zitten. Wel goed op blijven letten dat het niet te licht word.
Niet door shampoo, maar wel zelfgemaakte spoeling:

Wil je je haar enkele tinten lichter maken, maar zonder chemische kleuring? Laat dan gedroogde kamillebloempjes weken in lauw water en gebruik dat als laatste spoeling bij het wassen van je haren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet of het werkt maar ik heb shampoo van John Frida shampoo. Ik heb het dan voor highlights maar daarnaast stond ook een shampoo om je haren lichter te maken hieronder kan je zien welke ik bedoel ik heb even een bron toegevoegd. Maar nogmaals ik weet niet of het echt werkt, het staat er wel op. Ik heb nu dus die voor highlights maar mijn blonde plukken zijn nu wel veel zichtbaarder door deze shampoo. Dus ik wens je succes. Ik heb trouwens toen ook blondspray gezien misschien heb je daar ook wat aan? Je kan het gewoon bij het kruidvat kopen;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt zilvershampoo gebruiken, maar let wel op. Het is enorm schadelijk en eigenlijk heb ik er geen ervaring mee.

Maar zilvershampoo is volgensmij meer om de gloed weg te krijgen.

Verder is er geen shampoo waarmee je het kunt doen, je kunt het met citroensap of kamille-thee proberen. het droogt wel enorm je haar uit, dus ik zal zeggen: Ga lekker in het zonnetje, ongetwijfeld dat het wat lichter word.

xxA