Hoe krijg ik een andere haarkleur?

Hey,,
Ik heb laatst mijn haar geverfd (kleurspoeling) en ik had van het merk l'oreal paris chocoladebruin genomen, maar op mijn hoofdhuid ong. 2-3 cm is het oranje-rood achtig geworden.
Mijn vraag is nu: hoe kan dat, en hoe krijg ik dat weg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk heb je het te lang gewacht met uitspoelen, Je kunt het weer opnieuw verven maar het is beter om eerst de haarverf uit te wassen, dat kan met baby shampoo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan allerlei oorzaken hebben.
Het zou kunnen liggen aan het vorige kleurtje dat je in je haar had: De uitgroei reageert dan anders dan het gedeelte van je haar dat al gekleurd was.
Ook kan het te maken hebben met zon, zee of chloorwater.
Wat ook nog kan, is dat je hebt gezweten op de hoofdhuid voordat je ging kleuren.
Of dat er misschien nog resten van mousse of gel op de hoofdhuid zaten.

Het beste advies dat ik je kan geven is: Ga even langs de kapper. Dat hoeft geen dure te zijn, maar hij/zij kan je in ieder geval advies geven wat nu het handigste is.
Zelf gaan experimenteren met weer en meer andere kleurtjes leidt meestal tot nog grotere problemen.

Succes ermee!