Waar kan ik nog pantene producten kopen?

De pantene shampoos en conditioners waren altijd te koop bij winkels als Etos en Kruidvat, ik kan ze nu nergens meer vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.drogisterij.net/pantene
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zag in de Kruidvatfolder dat ze daar deze week in de aanbieding zijn.

Het beste antwoord

Pantene verpakking is tijdje geleden een beetje veranderd ...
Maar nog steeds te koop bij Kruidvat hoor ....
Vraag anders even in de winkel ...

Toegevoegd na 1 dag:
Deze week in de aanbieding 1kopen +1 gratis ...
Ze staan in ons Kruidvat filiaal op de onderste plank van de shampoos ....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet dat de verpakking is veranderd, maar elke keer als ik in de winkel sta om Pantene te zoeken is het nergens te vinden en 'uitverkocht'. Maar dan ga ik nog wel een keer op zoektocht:P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt allemaal!
Ik heb ze nu eindelijk weer binnen :D
En inderdaad uit de Kruidvat, de aanbieding.

Andere antwoorden (2)

Pantene kan je nog kopen op de Bazaar in Beverwijk. Het zijn niet de nieuwste flessen, maar nog wel goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Action.