Krullen van mijzelf, wat gebeurd er als ik permanent krullen doe?

Ik heb krullen van mijzelf, maar het zijn uitgezakte krullen. Wat gebeurd er als ik bij de drogist permanent krullen haal? Veranderd er dan iets? Of zul je geen verschil zien. Ik heb geen slagen, wel echt krullen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Haar
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mogelijk pluis . Indien je krul vj zelf hebt kan een goede kapper het in mooie ( overlopende ) lagen knippen . Mocht je het nog mooier willen gebruik een krul tang of zet papillotten . Blijf van die doe het perm weg dat loopt vaak rampzalig af . Sorry dat is niet wat je wilde horen

Antwoorden (1)

Dit gaat helaas niet, ik heb vernomen dat als je zelf krullen hebt en dan naar de kapper gaat om te permanenten, dat dan juist je krullen verdwijnen. Je gaat dan 2 maanden door het leven met stijl haar. Als je dit mooi vindt, moet je dit zeker doen!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is dat het zelfde als dat ik het bij de drogist koop? Geloof van het merk poly. Dit kun je zelf thuis erin doen..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hier klopt echt niets van ploefkip
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat is dan wel goed?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarschijnlijk volgt, als je zelf gaat permanenten, een afspraak bij je kapper. Ook als je al krullen van jezelf hebt, kun je je haar permanenten. Maar permanenten is moeilijker dan het lijkt.
Je moet een niet te dunne en niet te dikke pluk oppakken met een plastic puntkam, die pluk moet je vervolgens strak om de wikkel (die de juiste maat moet hebben, wat betreft hoe grof je je krullen wilt hebben), zien te krijgen en dat maakt het moeilijk. Want zelfs met vloeitjes is dat voor iemand die dit nog nooit gedaan heeft bijna niet te doen de punten strak om de wikkel te krijgen. Na het permanenten, wat verder wel te doen is als je de gebruiksaanwijzing strikt volgt, is het noodzaak je haar goed te verzorgen en verder een tijd met rust te laten, wat kleuren en bijvoorbeeld föhnen betreft. Volg het advies van kapperskort op, ga naar de kapper, laat een goede coupe knippen (welke coupe in jouw geval het beste is, kun je de kapper vragen), vraag advies over hoe je je krullen het beste uit kunt laten komen en welk product je nodig hebt om het de hele dag in model te houden. Om een goed advies te geven, is het zien en voelen van het haar noodzakelijk, omdat niet ieder product geschikt is voor ieder haartype. Je kunt je kapper ook vragen hoe je het zelf in model kunt brengen, de kapper kan je dat voordoen.