Ontharingscreme of ontharingsstrips?

Ja, bij de kruidvat hebben ze nu actie 2 ontharingsstrips voor 5 euro en 2 ontharingscreme voor 4 euro. En 40% korting op 2 bij veet.

Daarom wil ik weten wat ik het beste kan kopen. Ik heb sowieso strips nodig voor mijn gezicht(snor) en wat kan ik daarnaast het beste doen. Nog strips kopen, of toch voor 2 voor het gezicht+ ontharingscreme voor mijn oksels(wil ik eens uitproberen). Of 1 gezicht en 1 oksels van veet, wat in totaal ong. 7 euro is, en die andere 2 strip en 2 cremes 9 euro.

Heeft iemand ervaring en tips wat ik het beste kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

ik zou zelf niet aan je gezicht beginnen met ontharings strips dit kun je beter bij de schoonheidsspecialiste laten doen
voor je oksels en benen kun je het beste ontharingscreme gebruiken dit werkt perfect en is veel makkelijker in gebruik je ziet goed waar je het smeert en met strips kun je nog wel eens een stukje overslaan
ik gebruik zelf de creme van veet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je gezicht moet je inderdaad niet met ontharingsstrips gaan doen. De kans dat je al je haar eraf haalt is erg groot. Het epileren van de wenkbrauwen kan tegenwoordig ook door middel van touw. De haartjes blijven dan langer weg en komen zachter terug. Deze methode wordt vaak gebruikt in turkse salons. Voor meer informatie bekijk de website in de aangegeven bron. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tegenwoordig ??? Dat is één van de oudste manieren van epileren.
Als je de strips goed gebruikt, is dat het fijnste, omdat de haren dan wat langer wegblijven.
Reinig en ontsmet de huid,
verwarm de strip in je handen,
breng de strip met de haargroei mee aan,
wrijf de strip op de huid.
trek de strip er met een vloeiende beweging, tegen de haargroei in af,
koel de huid en desinfecteer deze, smeer er eventueel een verzachtende creme op.
Ik kies dus voor harsen.