er zijn mensen die er baat bij hebben.
misschien kun je hem eerst uitproberen.
het lijkt mij afhankelijk van de mate van striae ook.
dus ja, hij werkt wel.

Toegevoegd na 6 uur:
Diaantje1987

28 juli 2010 om 22:34
Hallo ik ben zelf schoonheidsspecialisten. En Werk in een schoonheidssalon waar ze dit product verkopen. Het zijn behandelingen die professioneel in de salon uitgevoerd worden. En Mensen die het ook thuis willen gaan doen krijgen goede uitleg. Je krijgt namelijk het beste resultaat als je de behandelingen in de salon combineert met thuis gebruik. En natuurlijk zijn het anderen naaldjes die je thuis gebruikt. Wij hebben al vele mooie resultaten gezien. Dus als je er niet veel van afweet moet je ook niet oordelen Veel succes voor de genen die het ook wil gaan proberen. En hopelijk zien jullie ook snel resultaat Groetjes

Toegevoegd na 6 uur:
dat van Diaantje1987 citeer ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb hem gister gekocht en uitgeprobeerd. Heb last van een beetje een rokershuid met wat rimpeltjes hier en daar en een litteken waar ik me aan stoor. Nou ik moet zeggen dat m´n huid er vandaag een stuk frisser en gaver uitziet op wat roodheid na. Alleen deed het best pijn! Heb amper druk uitgeoefend maar rond mijn neus was het niet te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goh joh, toch verrassend.
ben benieuwd hoe je het verder zult ervaren.
mijn moeder zei altijd: wie mooi wil zijn moet pijn lijden, jammer dat dat zo schijnt te zijn in deze situatie..
ik hoop dat je er baat bij zult hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hihi je moeder heeft idd helemaal gelijk!
Dankje