Hoelang blijft het luchtje Lady Million eau de parfum hangen?

Ik wil deze parfum kopen, maar ben benieuwd naar hoe lang hij blijft hangen nadat je hem opgespoten hebt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat verschilt van persoon tot persoon, het heeft onder andere met de zuurgraad van je huid te maken, maar ook lichaamstemperatuur speelt mee. Ga naar de winkel en spuit wat op uit de tester, vervolgens laat je ieder uur iemand ruiken of hij/zij het nog ruikt, doe dat niet zelf, want op een gegeven moment ruik je het zelf niet meer, terwijl een ander het nog goed ruikt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat verschilt per persoon. Wil je het gemiddelde weten, ga dan naar www.fragrantica.com .
Typ de geur in en je kan de beoordelingen zien en of het lang blijft hangen. Dit zijn wel meningen en er staat niet letterlijk 'het blijft ... uren zitten'. http://www.fragrantica.com/perfume/Paco-Rabanne/Lady-Million-9045.html

Het beste antwoord

Dat wisselt een beetje per gebruiker, maar verreweg de meeste gebruikers vinden dat de geur lang blijft hangen.
Rieneke1
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel! Goede link