Waar vind ik geschikte, goedkope oorbellen met (nep) diamantjes voor een galafeest?

Ik ben van plan mijn haar wat op te laten steken of in ieder geval wat met krullen te creëren, met misschien wat losse plukken. Ik heb half lang, dun haar. Wat zou een leuk kapsel kunnen zijn? En wat voor oorbellen kun je hier het beste bij doen? Ik heb al een ketting met diamantjes, dus vind het wel leuk om daar iets in terug te laten komen met bijv. een (bijpassende) ring. Waar kan ik deze oorbellen / ringen vinden van onder de €10,-? En als je je haar wat opgestoken hebt, is het dan mooi om grote of kleine oorbellen te nemen?
En hoe kun je jezelf het beste mooi opmaken? (Ik heb een lichte huid en draag dagelijks wat hele lichte oogschaduw en mascara.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Six en Lucardi, Bijou Brigitte,Claires. Bij de kijkshop bij ons verkopen ze ook oorbellen, vele zijn hetzelfde als die bij lucardi alleen dan veeel goedkoper ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

meestal hebben ze bij de claires mooie accessoires, vooral mooie ringen en oorbellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op youtube voor de make up

Verder vind in voor de make up de link leuk
Verder lucardi kun je leuke sierraden krijgen, ook in de lage prijzen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een
Link van youtube allemaal goede voorbeelden
Bij de six! Die hebben heel veel oorbellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Bijou Brigitte hebben ze ook hele leuke sierraden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijou Brigitte heeft wel een leuke assortiment. Meestal wel boven de 10 euro. Mooiste krul krijg je met dit als je haar lang genoeg is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik dan doe is naar Wibra , Zeeman , Kruidvat gaan! op de markt kan je ook nog wel ff kijken.
Afgelopen Pasen ben ik op visite bij mijn moeder geweest met nieuwe oorbellen in! én een complimenten!!! oorbellen van de Zeeman voor 2.25 euro!!! LOL en niemand wou het eigenlijk geloven! sucses
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij SIX, zeker weten! die hebben van alles tegen best goede prijzen.