Hoe krijg ik mijn plukje plat?

ik heb een plukje op me hoofd en krijg hem maar niet plat ook niet met gel.. weten jullie wat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.8K

Antwoorden (3)

eerst veel water erop en goed wrijven (1 kant op) totdat hij plat zit. daarna redelijk wat haarlak erop om het vast te zetten.

andere oplossing is: sterkere gel kopen/haar korter laten knippen, maar ik neem aan dat de laatste niet de oplossing is die je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst water erop doen plat maken en dan met een föhn droog maken en dan gel erop
12 jaar geleden
Het lijkt mij dat je een kruin hebt, dat plukje zal, heel eigenwijs, steeds weer een kant opspringen die jij niet wilt, de enige oplossing is dan, een kapsel kiezen waar de kruin niet tegenop kan, dus korter knippen, of juist langer laten groeien, de kapper kan je adviseren wat de juiste oplossing voor je is, vraag daar dus advies.