Wat voor haarkleur heeft ariana grande, en kan ik het verven met kastanje bruin haar?

Ik wil over een tijdje mijn haar verven in de kleur van ariana grande, maar ik weet niet of ik het dan eerst moet blonderen of het meteen kan? Kan dat? En er is toch ook zoiets als 5ET ofzo en dam is dat een haarkleur, wat is de kleur van ariana dan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je ziet aan haar huid dat zij van zichzelf wat donkerder haar heeft. de haarkleur die zij heeft op die foto lijkt Robijn rood te zijn. Zelf het ik mijn haar ook in deze kleur geverfd en is het heel mooi uit te komen. deze kleur is ook nog eens goed en bijna overal verkrijgbaar! (zie afbeelding) Deze verf is verkrijgbaar bij de Etos, DA en bijna alle andere drogisten. Ik koop hem zelf altijd bij dirx drogist, (De drogist bij Dirk van den Broek) Hier is hij het goedkoopste. Op het plaatje ziet het er vaag uit, maar kijk maar eens naar mijn profiel foto, dan zie je deze kleur. Toegevoegd na 1 minuut: hij wilde de afbeelding niet openen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100