Is Melanotan 1-2 legaal, waar kan je het kopen en kan iedereen dit gebruiken?

Iemand die ik ken gebruikt iets met spuitjes om bruiner te worden en een verschil!! Ik vraag me af of het dit spul is en of het makkelijk is om in te brengen.. ook zeggen sommige dat dit illegaal is terwijl andere zeggen nee legaal.. dus ja. En waar kan je het kopen (betrouwbare site)

Thanks!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is een illegale drug, en gelukkig niet in Nederland verkrijgbaar (legaal). Bijwerkingen van melanotan kunnen o.a zijn Huidpigmentatie Misselijkheid Eetlust onderdrukking Blozen Hoofdpijn Lethargie Duizeligheid Moedervlekken Hyperpigmentatie Witte vlekken Verhoogd libido Fysieke seksuele opwinding Anafylactische shock Toegevoegd na 20 seconden: Zie bron voor meer informatie. Begin er dus maar niet aan.

Bronnen:
http://plazilla.com/melanotan-de-barbie-drug-hype

Nou, t zit een beetje krom. Het is totaal niet illegaal om melanotan te gebruiken, maar het is wel illegaal om het te verkopen. Dus, ja als je wilt kun je het gewoon gebruiken. Als ik zou kiezen zou ik voor de melanotan 1 gaan, want die 2 is ook voor als je erectiestoornissen heb of iets dergelijks. Het is trouwens tot wat degene hierboven mij zegt niet schadelijk, ja je kunt de bovengenoemde dingen krijgen maar het is niet schadelijk. Ps: wat best leuk is om te weten is dat over een paar jaar het merk melanotan komt met een soort chip die 3 maanden in de huid blijft zitten en die precies de goeie hoeveelheid afgeeft, dus dat is makkelijker dan injecteren:p

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100