Waar kun je je wimpers verven?

Waar kun je dat? Hoe duur is dat? En hoelang blijft het geverfd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe het zelf.
Je kan wimperverf kopen bij de drogist en Kruidvat.
Is makkelijk en veilig.
En stukken goedkoper dan de schoonheidsspecialiste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook. Koop een setje van Swiss O Par en je kunt aan de gang. Als ik geen zin heb, laat ik het door mijn thuiskapster doen. Het blijft ongeveer 4 weken zitten. Je krijgt niet het effect dat je met mascara hebt, maar als je hele lichte wimpertjes hebt, zie je het verschil echt wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat mij zo tegenviel was, dat je wimpers dan misschien wel donkerder zijn, maar ze zijn zo dun en iel, als je mascara gewend bent. Ik had het gedaan voor een duikvakantie, maar ben op reis gegaan met een nieuwe waterproof-mascara in m'n bagage : blotebillengezicht met alleen geverfde wimpers!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad maar net wat je gewend bent, ik heb zelden mascara op maar wil wel dat m'n wimpers wat beter zichtbaar zijn.

Het beste antwoord

Ik heb dit bij de schoonheidsspecialiste laten doen. Ik weet niet meer hoe duur het was, maar het bleef iets van 3-4 weken goed.

Toegevoegd na 46 seconden:
Je kunt dit ook zelf doen, maar ik raad het aan om het door iemand te laten doen die er verstand van heeft. De verf kan nogal branden als het in je ogen komt.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord, het is een betaalbare behandeling bij een schoonheidsspecialiste. +

Andere antwoorden (2)

Schoonheidsspecialistes verven ook vaak wenkbrouwen en wimpers. Kost ongeveer €20 en duurt ongeveer 10 minuten (maar vaak als onderdeel van een gezichtsbehandeling dus veel langer).
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor €5 kan je het ook zelf doen.
Ik doe het altijd zelf.
Utrecht
12 jaar geleden
Zelf doen is inderdaad veel goedkoper. Dan is €5 nog veel: uit een verpakking haarverf van €15 kan je wel 20x je wimpers verven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je gaat je wimpers toch niet met haarverf verven, daar is speciale wimperverf voor uitgevonden, bovendien moet je haarverf na het mengen direct gebruiken en het eventuele restant weggooien, slecht advies Utrecht!
Bij een bepaalde schoonheidssalon in Amersfoort kost wimpers verven € 8,50 en wenkbrauwen verven kost ook € 8,50. Maar als je het allebei tegelijk laat doen kost het € 15,50.