Wetlook blijft niet lang 'wet' wat te doen?

Als ik voor school mijn haren doe, vochtig maken en gelwax erin doe heb ik gewoon een normale wetlook. Maar als ik op school ben is de wetlook er al snel af.. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de wetlook langer blijft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Gebruik in plaats van een gelwax een speciale wetlook gel, deze zorgt ervoor dat je de hele dag je wetlook behoudt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een potje gelwax meenemen en/of een betere kwaliteit kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haarvet ( kokosvet ) Geeft hetzelfde effect