Hoe haal ik de rode gloed uit mijn bruine haren?

Ik ben een jongen van 16 met bruin haar alleen aan de voorkant zit een rode gloed wat ik best lelijk vind, ik heb mijn haar voor de rest nooit geverft of er iets anders mee gedaan.

P.S.
a.u.b. geen antwoorden van ik vind rode gloed juist mooi moet je laten.

Thx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
liveisgreat
12 jaar geleden
jammer dat ik het niet mag schrijven, maar er zouden veel mensen tekenen voor jouw haarkleur denk ik...:-I

Antwoorden (5)

Dan moet je het verven.
Je hebt een roodpigment in je haren.
En ja heel veel mensen zouden graag ruilen, maar je kan het niet eruit halen.
Verven dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
enige manier om die rode haren ze verbloemen, is om je hele kapsel te verven.
12 jaar geleden
Gebruik maken van donkerbruine verf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het Altijd wel vet die bruine haren met rode gloed ik ben ook 16 en een jongen ik wil wel ruilen heb je ook verf om die gloed te krijgen maar. Bij jou moet je het verven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet "BRUIN" gaan verven of spoelen! in alle bruin tinten zitten rode pigmenten!! ga er liever met een "AS" kleur over,dus alleen aan de voorkant proberen met b.v. middel asblond/licht asblond,al naar gelang je eigen haarkleur is.
Zilver en as kleuren halen de rooie gloed weg,je kunt ook....( en dat zou ik liever doen) je haar/of alleen de voorkant met zilver shampoo insmeren,"te koop bij trekpleister/DA enz."in droog maar gewassen haar, en dit even laten intrekken dan uitspoelen zoals gewoonlijk,en ik weet haast wel zeker dat je rode gloed verdwenen zal zijn.
ps. dit is het advies van een kapster *__*.
Hoop op een goed eindresultaat.
12 jaar geleden
riawim
12 jaar geleden
Geen BLAUW shampoo halen,ook al zeggen ze dat dit hetzelfde is,dat is dus een wezenlijk verschil,jij moet ZILVER shampoo hebben!