Punt van vlecht afknippen of waarschijnlijk geen slim plan?

Mijn haar is aardig lang maar niet op EEN lengte. Nu draag ik mn haar altijd in n vlecht met 2 elastiekjes. Dus eerst hoge staart en dan vlecht. De punt van de vlecht is zo'n zooitje, heel ongelijk en pluizerig. Ga naar de kapper zou je zeggen, dat probeer ik ook wel, maar vind het ook wel zonde om 20 euro te betalen voor alleen wassen en op lengte knippen en moeilijk om de tijd te vinden ervoor.

12 jaar geleden
3.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
leuk als je het afknipt als je haar in een vlecht zit, zodra je het dan los hebt zit het helemaal ongelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoelang is je vlecht? Als je een aardig stukje hebt zou ik gewoon een beetje uit proberen. ( groeit toch wel weer aan. )
Zou dan niet het meteen recht af knippen, maar aan de punt een stukje...\/ > \_/ en dan telkens een beetje uitproberen... En mischien helpt wax of iets om er stuctuur in te krijgen.

Het beste antwoord

Als je het écht altijd in een vlecht draagt, valt het niet op als je er wat vanaf knipt. Maar het is niet aan te raden, want bijvoorbeeld, je hebt een keer een feesje en je wil het los laten hangen, dan is het helemaal ongelijk. Haar knippen hoeft trouwens echt niet duur te zijn! Informeer eens bij vrienden of kennissen of ze een thuiskapster kennen. Dit is een kapster die gewoon bij je thuis komt knippen en meestal voor een heel leuk prijsje, zo rond de 10-15 euro. En vind je dat niets, dan is Brainwash misschien iets, dat is ook niet duur met wassen inbegrepen. Of ga langs bij alle kapsalons in je stad/dorp en beoordeel wat de goedkoopste is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kan best hoor!
Ik doe het zelf ook altijd zo.
Ik heb haar tot op mijn middel en 1x per maand knip ik een klein puntje af van mijn haar.
Ik vertrouw geen kapper meer omdat ze er een keer een heel stuk af hebben geknipt ipv een puntje.
Ik doe het ook altijd in een vlecht en knip er een klein stukje af( met een kappersschaar) om splijten te voorkomen.
Gaat prima zo!
Gewoon doen hoor.^^