Welke haarkleuring kan ik het beste nemen om de haartjes op mijn armen te verven?

Ik heb best donkere haartjes op mijn armen, deze wil ik graag blonderen, maar niet zo blond dat dat weer opvalt...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (2)

Je haren op je armen gaan verven met haarverf
dat gaat geen succes worden.

Wat je zou kunnen doen is ze ietwat bleken.
Insmeren met citroensap, voordat je in de zon gaat zitten.
Door de zon bleken de haartjes toch al.

Met ontkleurder of een bleekprodukt van Silk (het merk van de epileercreme)
Vraag er naar bij de drogist.
Waterstofperoxide gebruikten wij vroeger om haren te bleken. Ik weet niet of je het nog zomaar kan kopen .
Wel creme met waterstofperoxide, bij een winkel
met kappersbenodigdheden.

Of met ontharingscreme behandelen.

Of harsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bleken heb ik ooit gedaan, maar dan wordt de huid ook wit en dat is ook niets, want dan zie je de haartjes ook weer beter...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ontharen lijkt me de beste optie.....
Silx heeft een ontkleuring voor lichaamshaar, echter blijft de kans bestaan dat je huid mee ontkleurt, daar ontkom je met geen enkel ontkleuringsproduct aan, de ruimte tussen de haartjes en de huid is te groot om de huid niet te raken. Misschien is het een beter idee, om de haren te (laten) harsen, dan blijven ze ongeveer 4 tot 6 weken weg en komen ze zacht terug. Ontkleuren geeft ook een grote kans op irritatie van de huid, harsen kan dat ook veroorzaken, maar dat trekt binnen een dag weg. Lees in beide gevallen de gebruiksaanwijzing goed, dit is belangrijk, voor de ontkleuring om de juiste inwerktijd aan te houden, die heel kort is, voor het harsen, om de techniek juist toe te passen en de nabehandeling juist te doen.