wat kan ik doen tegen vette crème? (ZIE UITLEG!)

ik heb een crème gemaakt van kokosolie, sheaboter, en cacaoboter. Alleen als ik dat mengel op m'n huid doe is dat veelte vettig. Weet iemand wat ik daar aan kan doen, en dan bedoel ik wat ik bij het mengel kan toevoegen om de crème minder vettig te laten worden?

Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een creme behoort niet alleen uit oliën en vetten te bestaan, dat zijn gewoon toevoegingen, het hoofdbestanddeel van een creme is vaak een viscose achtige substantie welke jij dus niet hebt gebruikt en dus heb je een hele vette creme gecreeërd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is een viscose achtige substantie???????????

Het beste antwoord

Probeer het met een klein beetje citroen.
Suc6
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je hebt wel hele vette producten gebruikt, je kan beter niet alles van boter of olie maken