Nee, dat is echt een fabeltje, het tegenovergestelde is eerder het geval.
Wordt de haargroei door harsen minder?
Hoewel het harsen op zich geen invloed heeft op de groei van bestaand haar, is het een uit de praktijk bekend verschijnsel dat sommige haren – als ze maar vaak en regelmatig worden uitgetrokken – het toch lijken “op te geven”. Denk daarbij maar eens aan de dames die vroeger hun wenkbrauwen veel en rigoureus hebben geëpileerd. Het gebruik van haargroeiremmers als Slow Growth van The Waxing Shop stimuleert dit “opgeef” proces nog extra.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt helemaal.
Ik hoef mijn wenkbrauwen nauwelijks meer te doen,
na ze zo'n 40 jaar regelmatig geepileerd te hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is wat ik wou horen

Andere antwoorden (1)

Nee maar wel dunner en minder stug. Dus je krijgt geen harde stoppels net als na scheren