Hoe mijn witgele haar zilvergrijs verven?

Ik wil mijn haar grijs/zilver verven. Mijn haar is nu wit, met nog een hele lichte gele gloed.
Ik heb een potje zilveren haarverf gekocht. Ik heb net wat plukken geprobeerd, maar het word lila (de kleur van de verf hoe het in het potje zit). Waarschijnlijk omdat mijn haar te wit is.
Wat te doen om het zilvergrijs te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Zelf ben ik grijs(zelfs muisgrijs)heb alles geprobeerd,
maar met verven lukt niets,alles even lelijk.Op aanraden van mijn kapper was ik mijn haar nu met zilver shampoo,echt mooi,je kan het zelf een beetje regelen,veel of minder veel wassen, moe je maar even bekijken.
Suc6

Toegevoegd na 55 seconden:
moe, is moet
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje voor je antwoord! Ik was ook zelf met zilvershampoo. Maar als ik dat met veel doe, wordt het ook lila. Weet je misschien of dat komt omdat mijn haar al te wit is?
burgos
12 jaar geleden
Ik bedoelde met veel,een paar dagen wassen met niet te veel shampoo,ik was het om de 3 dagen en dan ziet het er aardig uit.
Suc6 ermee
burgos
12 jaar geleden
Ja en anders maar als een grijze postduif door het leven.Ha ha