IK heb opeens een oorontsteking hoe kan dat?

Ik heb sinds de zomer 2018 2e gaatjes. Ik heb elke dag sterilon erop gedaan en had geen ontstekingen heel het jaar niet. Opeens heb ik nu (Maart 2019) Een ontsteking bij (alleen) mijn rechter oor. Ik heb ringetjes in gedaan en sterilon en dat ging goed (Een tijd van 3 maanden ging het goed.) Nu heb ik er weer 1 en gaat het branden, maar ik kan wedden dat als ik weer sterilon ga doen dat het dan weer overgaat maar wat is er aan de hand?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Huid
2K

Antwoorden (1)

Dan is het wondje in je oorlel nog steeds niet volledig genezen.
Gewoon doorgaan met stericon, tenzij het heel dik wordt en er pus uit komt. Dan moet je echt naar de huisarts.