Hoeveel jaar duurt electrisch epileren van de kin?

Ik ben al een jaar bezig en zie weinig verschil.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Huid
1.6K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1 jaar lang epileren duurt wel erg lang, neem je wel is een plaspauze?

Antwoorden (1)

"Hoelang duurt het voordat alle haren definitief weg zijn?"
Dit is moeilijk te zeggen, omdat het van veel factoren afhangt. O.a. van de hoeveelheid haren, de groeisnelheid van de haren en de dikte van de haren en van de frequentie van de behandeling. Gemiddeld ziet men na drie maanden pas resultaat. Hiermee wordt niet bedoeld dat de overbeharing dan helemaal weg is, maar dat de haren wat dunner worden en dat de ruimte tussen de haren wat groter wordt, omdat sommige haren al definitief wegblijven. Ga er vanuit dat u voor overbeharing op de kin en bovenlip minstens een jaar tot anderhalf jaar, gemiddeld 30 minuten per week, behandeld moet worden voordat de overbeharing definitief weg is.