Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe word je wat witter en word je niet echt of niet meer bruin?

Ik word snel bruin maar ik wil dat helemaal niet. Ik wil graag iets dat me kan helpen om wat witter te worden en dat ik niet meer zo snel bruin word.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Huid
2.2K
Castle
3 jaar geleden
Als je wilt dat je niet meer bruin wordt dan zul je je helemaal moeten bedekken bij het buitengaan. Ook als je binnen voor het raam gaat zitten. Ik heb mensen in Thailand gezien die helemaal ingepakt waren tot aan de ogen toe om zo blank mogelijk te blijven. (het schijnt als je blank blijft dat de andere mensen denken dat je een goede baan hebt heb ik me laten vertellen).
KennisDelen
3 jaar geleden
Vraag je ook even af of dat gezond is. Een mens heeft namelijk ook zonlicht nodig...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zonnebrand factor 50 doet wonderen.
Maar bedenk dat (niet teveel) zonlicht ook gezond voor je is. Met name voor de aanmaak van vitamine D. Mocht je echt de zon gaan mijden, slik dan wat extra vitamine D.
(Lees meer...)
jc54
3 jaar geleden
Met factor 50 wordt je ook bruin, je hebt alleen wat meer bescherming.
ronron1212
3 jaar geleden
Ja factor 50 wordt gebruikt om niet te verbranden maar bruin word je nog steeds
Daar is een parasol voor bedoeld. Niet meer in de zon lopen of een parasol dragen, dan blijf je winter-bleek. Er was een tijd, dat het chic was om niet bruin te zijn. Gebruind zijn betekende toen, dat je de hele dag aan het 'sloven' was in de buitenlucht. De adel liet zich bedienen en had de tijd om onder de parasol te flaneren en bleef dus blank/ niet-zongebruind.
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding