Kan je je niveau crème nog gebruiken als ie een nachtje open heeft gestaan?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Huid
1.7K

Antwoorden (2)

Als het een tube is of een flacon dan lijkt mij dat geen probleem. Bij de tube kun je eerst een beetje uitknijpen alvorens te gebruiken en bij een flacon zal er gedurende de nacht niet zoveel omgevingsvuil inkomen. Ook hier kun je de flacon op zijn kop houden en een beetje uitknijpen. Bij een Niveadoos die heel de nacht heeft open gestaan, (wellicht zonder beschermfolie) zou ik niet meer gebruiken vanwege stof en of andere ongerechtigheden die in je Niveadoos zijn beland alsmede verdamping van de werkzame stoffen, lijkt het mij niet meer zo geschikt voor gebruik.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Uiteraard kan je die nog gewoon gebruiken. Het is slechts een nachtje en daarvan zal je echt geen huidproblemen krijgen als er wat stofjes en/of zuurstof bijgekomen zijn.