Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben allergisch voor haarverf. Hoe en met wat kan ik dan alsnog mijn paar grijze haartjes kleuren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle soorten haarverf??
Wat er zit nogal verschil in heb ik gemerkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je geen Henna gebruiken?
Je hebt rode en zwarte Henna.
En dat is een natuurproduct en geen verf.
Je hebt ook kleurmousses ipv haarverf die zijn een stuk zachter voor je haar en misschien ook voor je huid.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Niet... ik kan uw leeftijd niet inschatten maar een paar grijze haartjes geven sommige vrouwen een heleboel charmes !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kleurspoelingen die snel weer uitgewassen kunnen worden veroorzaken zelden problemen. Probeer het eens.

Toegevoegd na 11 minuten:
In elk geval kijken of er geen 'PARAPHENYLEEDIAMINE"(pdd) is toegevoegd. Dit is meestal de boosdoener evenals tuoleen. Bepaalde nummers zijn giftig waardoor ook allergische reacties kunnen ontstaan. Er is echter ook haarkleuring op natuurlijke basis en er zijn ook kappers die deze gebruiken omdat veel kapsters allergische huidproblemen aan de handen krijgen. Re-nature van Schwarzkopf is er zo een en ook Logona werkt goed, maar geeft vaak een rode kleur.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+Plus.
Snap die min trouwens niet.
amc
12 jaar geleden
Waarschijnlijk van iemand die sowieso tegen haarverven is. Je hebt er rare vogels tussen zitten hoor! Of....het is mijn geheime minnaar, die geeft vaak al bij voorbaat een min omdat ik misschien ooit een antwoord heb gegeven dat niet naar wens was of......het is een structurele minkukel die bij iedereen mint om te zieken of....Joh, zolang er geen uitleg bij gegeven wordt 'waarom' hoort de minner voor mij tot de gegeven categorie en schenk ik er geen aandacht aan. (^0^)!!
Wanneer u donkerbruin tot zwart haar heeft kunt u koffiedik proberen. Dat schijnt ook te werken.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding