als ik mijn wimpers krul, krijg ik altijd traanogen, hoe kan dat? [lees extra uitleg]

als ik mijn wimpers krul, krijg ik traan ogen, niet omdat ik me oog open moet houden, maar ik voel een beetje pijn alsof ik in me vel knijp. wat kan ik hiertegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

je trekt als het waren je oogleed van je oogvlies af je oog geeft vocht maar door dat trekken raakt dat vocht op en gaat je oog tranen ik hoop dat je advies hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan moet je de tang wat minder ver op je wimpers zetten. Waarschijnlijk krijp jij je ogen mee. Zet de tang verder weg van je ogen en krul dan. Als je dit doet moet je er geen last meer van hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ook kunnen overwegen naar een schoonheidsspecialiste te gaan en daar je wimpers laten krullen. Dit blijft 6-8 weken gekruld! Ik doe dit zelf ook en dan ben ik van dat gedoe af met die krultang.
Als je ogen traant dan heb jij je krultang te dicht bij de huid, iets meer afstand houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zet je de tang te dicht bij je ooglid. Ik heb zelf een elektrische krultang. Gekocht bij de schoonheidsspecialiste en ik ben er een groot fan van. Vergelijkbaar met die op t plaatje.