Hoe zorg ik ervoor dat mijn dip dye minder snel vervaagd?

Ik heb mijn haar gister gedip-dyed met roze verf van attitude holland.
Het probleem is dat het nu al aan het vervagen is!

Ik heb het niet blonder gemaakt mijn puntjes, maar dat ben ik van plan volgende keer wel te doen. Heeft iemand nog meer tips om dip dye minder snel te laten vervagen?

Of weet iemand een winkel waar verf te koop is die wel echt permanent is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je zou inderdaad de puntjes kunnen bleken, zelf heb ik lichtblond haar en zou ik dat dus niet zo snel nodig hebben, ik weet niet hoe het met jou zit. Als je de dip dye aanbrengt kan je er wat aluminiumfolie omheen wikkelen en wat langer laten zitten dan je normaal zou doen. Om het minder snel te laten vervagen zou je shampoo kunnen gebruiken die beter is voor geverfd haar, normale shampoo zorgt er namelijk voor dat je kleur sneller vervaagt. Je kunt ook wat shampoo mengen met de haarverf en dat af en toe tijdens het wassen in de puntjes doen. Koud water zorgt er ook voor dat de kleur sneller vervaagt, dus je kunt er ook voor kiezen om je haar te wassen met koud water, brrr. Toegevoegd na 8 uur: Oeps ik bedoel natuurlijk dat warm water ervoor zorgt dat de kleur sneller vervaagt.

het er langer in laten zitten voordat je het er uit spoelt

Het er langer in laten zitten (NIET TE LANG) en je haar eerst bleken. Alleen is bleken niet heel goed voor je haar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100