Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik definitief van mijn behaarde rug af komen ?

Ik ben een man met, helaas, een behoorlijke portie haar op mijn rug. Harsen helpt tijdelijk, maar ik wil er graag definitief vanaf. Kan dat, en zo ja hoe dan ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
940
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je dit dan in een ontharingskliniek moet laten doen en dat je dan een flinke duit kwijt bent.
Ritsuka
12 jaar geleden
heel veel vrouwen vinden dit niet eens storend hoor, zijn zoveel mannen met haar op allerlei plekken op het lichaam.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je zal aan de laser moeten, dat is de enige oplossing.
Alles wat je verder probeert zijn tijdelijke oplossingen.
Informeer is bij zo,n laser instituut,daar geven ze alle informatie. het is niet goedkoop, maar je ben er wel voor altijd van af. Succes.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Dat gaat je helaas niet lukken..
Zelfs niet met laser...
Dat is ook niet permanent ( hoewel ze er vaak mee adverteren.)

Je hebt zoveel haarzakjes en die komen gedurende je hele leven tot leven. Het is dus niet zo dat je opeens geen haar meer hebt.

Ik zou laser ontharing in een speciale salon niet doen het is te duur. Kwaliteit- prijs verhouding klopt niet. Als je een partner hebt of iemand die het wil doen voor je.. Koop een silkn flash and go. Zelfde principe stukke goedkoper. En minder pijnlijk/ minder kans op verbranden.
Anders blijven waxen/ epileren .... Op den duur wordt de haargroei minder.

Haar is moeilijk te bestrijden... Helaas.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat haar komt helaas altijd gewoon terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding