Wat te doen aan huidverkleuring(liezen)?

Ik heb al langere tijd last van donker getinten liezen. Ook wel eens last van ontstekingen en er zitten veel zwarte bultjes(vermoed mee-eters). Huisarts schreef betadine scrub voor maar dat helpt totaal niet. Ik heb van alles geprobeerd en ik merk aan mijzelf dat het echt een complex geworden is. Intiem zijn absoluut alleen maar in het donker. Heeft iemand misschien een tip wat ik er aan zou kunnen doen want het beheerst mijn leven. Hoe kom ik van die zwarte bultjes af en hoe krijg ik mijn huid weer mooi?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

je zou eens langs een schoonheidsspecialiste kunnen gaan ..
en om dat je zwarte bultjes cq meeeters hebt, lijkt me het een hele goede stap richting haar..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent al bij de huisarts geweest, zeg je, en de betadine scrub hielp niet? Dan zou ik nog een keer naar de huisarts gaan, misschien heeft hij/zij wat anders voor je. Zo niet, kun je vragen om een doorverwijzing naar de dermatoloog. Die kan jou verderhelpen.