welke foundation is bedoeld voor een vettig, zeer gevoelig huid?

als je een vettig (met vaak acne) en gevoelig huid hebt welke foundation moet je dan gebruiken

Toegevoegd na 15 minuten:
en moet je daarvoor ook een primer gebruiken of iets

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik had hetzelfde probleem. Van alles geprobeerd. De 1 dekte totaal niet en van de ander kreeg ik nog meer bultjes ed. Ik heb nu bij de apotheek foundtion van vichy. Wel prijzig(19/20) euro maar echt perfect. Je kan daar monstertjes van krijgen om te proberen. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het beste is eentje zonder olie. Ik gebruik die van essence altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi!
Het is voor een vette huid erg belangrijk dat'ie s'ochtends en s'avonds goed gereinigd word. Dit kun je doen met een milk-lotion of met een facewash.
Qua foundation kun je het beste een kiezen zonder olie. Deze houdt je huid langer mat en zijn non-comedogeen. De producten van clinique zijn getest op de meest voorkomende allergiën, en daarom erg geschikt voor een gevoelige huid. Als je de foundation nog langer mat wil houden, dan kun je ervoor kiezen een (losse) matterende poeder te gebruiken. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
prima antwoord, alleen ben je vergeten er een dagcreme onder te adviseren +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel crea!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij zegt alles wat ik in mijn hoofd had en nog completer ook, dus ook van mij een +!
Ben zelf zeer tevreden met de Blemish Balm van Dr Schrammek. Dit gebruik ik altijd als foundation. Het maakt je huid egaal en heeft ook nog eens een voedende werking.

Schrammek - Blemish Balm Classic 30 ml
"
Kalmerende en afdekkend crème, vermindert roodheid en irritaties.
Blemish Balm ondersteunt de normalisering van de natuurlijke huidfuncties.
Uitstekend voor acné huid die geen fond de teint mag gebruiken. Ideaal als make-up foundation.

Dit product kun je online kopen of bij de schoonheidsspecialiste