kun je bij de kapper je haar blonderen en tegelijk permanent laten zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja , en als het moet in 10 minuten !maar dan wel eerst afrekenen , zo dat je evt snel afgevoerd kan worden :) nee ook niet vlak na elkaar . Het is vaak überhaupt een bad combi (maar niet onmogelijk) zelfs na een jaar . Waarom , omdat een blondeer niet alleen de pigmenten kapot maakt maar ook vaak de haarschacht beschadigd , en daar moet nou net de Permanent vloeistof z'n werk doen (de dwars verbindingen in de schacht, de zwavel bruggen genaamd ) ja makkelijk gezegd in een lege schacht kan je geen stevigheid vinden om veerkrachtige stevige krul vast te zetten . Daar bij zijn de chemische , stoffen elkaar niet vriendelijk gezind (werken elkaar tegen) dus er moet hoe dan ook even gezond tijd je tussen zitten . Dus pas op Jij ! En je haar kwijt , en je geld ! En mogelijk een opgezwollen kop (huid) .

Het beste antwoord

Als het een goede kapper is, zullen ze je het ten zeerste afraden (en het niet doen). Twee héle heftige behandelingen zijn niet goed voor je haar, zeker niet als je ze tegelijk laat doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je uiteindelijk kaal wil eindigen zou ik het gewoon doen. Maar beide bewerkingen zijn nogal chemisch en niet zo goed voor je haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit kan niet. Blondeer maakt het haar zo broos dat de permanent sowieso niet zal pakken. De vraag is ook óf je daarna uberhaupt nog wel kan permanenten, als je bijvoorbeeld echt heel je haar laat blonderen. Bij plukken zal het geen probleem zijn, maar dan nog kan het niet tegelijk, daar zal dan een tijd tussen moeten zitten.