ik heb allemaal witte plekjes op mijn arm wat moet ik doen?

ik heb witte plekjes op mijn arm wat is het en wat kan ik er het beste tegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooit penicilline geslikt of antibiotica??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het droge plekjes zijn, dan zou het een schimmel kunnen zijn. Niks ernstigs, maar wel even langs de huisarts voor de zekerheid. Hij kan een recept voor zalf uitschrijven.
Ritsuka
12 jaar geleden
Stipjes, vlekken? Foto?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stellalala: het kan zoveel zijn, schimmel is aar een van de joost mag weten hoeveel mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hippo, ik geef toch ook geen antwoord? Het zou schimmel KUNNEN zijn. Feit is wel dat lichte droge vlekjes op armen vaak als schimmel voorkomen. Maar ik heb niet voor niets geschreven: wel even langs de huisarts voor de zekerheid.

Antwoorden (3)

Even langs de huisarts gaan is in deze het enige juiste antwoord. Op basis van enkel tekst kunnen wij niet weten wat voor plekjes het precies zijn en je kunt deze dus het best even laten bekijken door een arts.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anti puistjescreme, om dat witte plekje niet meer zien.. misschien is dat ook wel een idee ;D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan te maken hebben met je pigment. Ik heb vroeger een buurvrouw gehad die best een hele bruine huidskleur had van zich zelf ,maar door een bepaalde pigment ziekte kreeg ze ook heel veel witte vlekken op r handen en later op dr armen. Die heeft daar creme voor gekregen via de dermatoloog. Maar helaas voor haar, wat wit was bleef wit.
Overigens hoeft het nog niet zo te zijn dat jij het zelfde hebt als mijn vroegere buurvrouw. Maar om daar achter te komen kun je het beste even ( als je t niet vertrouwd)met de assistente van de dokter bellen en vragen of je of op consult mag komen bij de dokter of om een verwijsbrief voor de dermatoloog te vragen.